چیلر هواخنک

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

چیلر هواخنک چیست ؟

چیلر هوا خنک سیستم برودتی(سرمایشی) است که هم در ساختمان های تجاری ، مسکونی ، اداری و غیره برای خنک کاری آب وپمپاژ آن به هواسازها و فن کویل های درون ساختمان(جهت کاهش دمای هوا و رطوبت زدایی) استفاده می شود و هم کاربرد های صنعتی برای خنک کردن فرآیندها ، دستگاهها و ماشین آلات صنعتی(با آب سرد) دارد. قسمت های اصلی  چیلر تراکمی هوا خنک عبارتند از: کمپرسور و موتور الکتریکی کویل شده به آن ، کندانسور هواخنک ، شیر انبساط ، اواپراتور ، مواد و لوله های انتقال دهنده مبرد و آب.  واژه تراکمی به این خاطر به آن اطلاق می شود که فرآیند سرمایش بر اساس متراکم کردن مبرد توسط کمپرسور صورت می‌گیرد.

 

روش عملکرد چیلر هوا خنک:

 

یک چیلر هوا خنک گرمای محیط یا دستگاه مورد استفاده را جذب کرده و سپس این گرما را به محیط بیرون انتقال می‌دهد البته در مواردی می‌توان این گرمای گرفته شده از محیط را بازیافت کرده و سیستم مورد استفاده را بهینه کرد.

سیکل تبرید چیلر هوا خنک مانند چیلر تراکمی آب خنک از اواپراتور آغاز  می‌شود. نبرد پس از گرفتن گرمای آب و انتقال به کمپرسور به صورت فشرده در می آید پس از کمپرسور این  مبرد که به صورت گاز فشار بالا می باشد وارد کندانسور می شود. کندانسور چیلر تراکمی هوا خنک مهمترین تفاوت آن با چیلر تراکمی آب خنک می باشد از طریق فرستادن گرما به محیط باعث چگالش مبرد می شود. پس از آن مبرد با عبور از شیر انبساط و با از دست دادن فشار وارد  اواپراتور میشود.  این چرخه در یک چیلر تراکمی هوا خنک دائماً تکرار می‌شود.

 

ویژگی‌های چیلرهواخنک:

دارای خصوصیات ویندر، مدولار، اینورتر (WMI) است.

صرفه‌جویی در مصرف انرژی از ۲۵ تا ۷۵ درصد

امکان تولید چیلر از ۱ تن تا ۵۰۰ تن تبرید

طراحی منحصربه‌فرد متناسب با فضای شما

تمام بدنهٔ چیلرهواخنک  از ورق فولادی به ضخامت ۱.۵mm بارنگ پودری الکتروستاتیک است، که در مقابل خوردگی، زنگ‌زدگی، نور آفتاب و ضربه مقاوم است.

تمام قطعات تابلو برق از برند هیوندای یا اشنایدر یا LS بنا به درخواست مشتری کارشده است.

استفاده از سه نوع کمپرسور اسکرال، اسکرو و پیستونی از برند کوپلند متناسب با ظرفیت دستگاه و درخواست مشتری

استفاده از دو نوع اواپراتور بریزیت پلیت و شل‌اند تیوب متناسب با ظرفیت دستگاه و درخواست مشتری

قابلیت تعمیر چیلر بدون توقف دستگاه

چیلرهای گروه صنعتی ناب زیست به دلیل دارا بودن ویژگی ویندر، مدولار، اینورتر از کیفیت بالا، مصرف برق حداقل و عمر طولانی برخوردار است.

مجهز به سیستم کنترل هوشمند BMS

مجهز به سیستم کنترل شیفت PLC

مجهز به ریموت کنترل CRE

 

چیلر هواخنک...
ما را در سایت چیلر هواخنک دنبال می کنید

برچسب : چیلر هواخنک,چیلر تراکمی هواخنک,چیلر,قیمت چیلر هواخنک, نویسنده : چیلر chiler5 بازدید : 80 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 13:59